پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 16 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۸:۵۴:۰۱

غنا یک فروند FSRU را به مدت ٢٠سال اجاره کرد

باشگاه خبری فراساحل: غنا موفق شد قرارداد 20 ساله اجاره یک فروند FSRU  را با شرکت Höegh LNG امضا كند. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین تایمز، شرکت Quantum Power Ghana Gas limited غنا در قراردادی با شرکت Höegh LNG برمودا یک فروند واحد ذخیره سازی و فرآورش گاز شناور (FSRU) را برای استفاده در پایانه واردات Tema LNG اجاره کرد. این قرارداد که 20 ساله است قابل تمدید تا پنج سال بیشتر نیز است. انتظار می رود اجاره این FSRU برای شرکت برمودایی سالانه نزدیک به 36 میلیون دلار در غالب EBITDA درآمد ایجاد کند.

با این وجود، نهایی شدن قرارداد یاد شده منوط به اخذ مجوزهای قانونی لازم شرکتQuantum Power از دولت غنا و نیز تائیدیه های هیئت مدیره دو شرکت است. زیرساخت های این پروژه از اواسط سال 2017 ساخته خواهند شد و انتظار می رود شش تا 12 ماه پس از آغاز این مرحله تاسیسات FSRU در محل مورد نظر خود نصب شود. شرکت Höegh LNG تاسیسات FSRU مورد نظر برای شرکت غنایی را از محل شناورهای موجود، شناورهایی که در حال تبدیل کاربری هستند و یا شناورهای در حال ساخت خود تامین خواهد کرد. اسوینانگ استول، مدیراجرایی Höegh LNG اظهار کرد که با این قرارداد تمامی ناوگان FSRUاین شرکت تحت اجاره شرکت های دیگر رفته‌اند.



  کد خبر : 2860
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :